Doorbreek de Pijncirkel

Sta eens even stil bij wat je nu doet of denkt

Hoe vaak doen we zaken zonder dat we er bij stil staan? Hoe vaak ben jij al teruggekeerd naar huis omdat je dacht dat de deur niet op slot was of je het strijkijzer niet hebt afgezet? En hoe vaak gebeurt het dat je op weg naar je werk, niet eens beseft waar je gereden hebt. Vaak gebeuren zaken gewoon op automatische piloot.

Er gebeurt vanalles in ons brein wat we gewoon automatisch doen, ook het drinken van teveel kopjes koffie of het opeten van een volledig pak koekjes. Nadien hebben we spijt dat we dit hebben gedaan, want je voelt je niet lekker.

Alvorens te gaan werken aan onze voeding is om eens stil te staan bij wie je bent? Waar jij voor staat? Jezelf graag zien, jezelf aanvaarden zoals je bent.

Een gezond lichaam is niet voldoende als je niet helder kan denken of als je je niet goed voelt in je vel. Houd uw geest actief en blijf geloven in wat je doet. Vertrouw op je lichaam en wees bewust van wat je doet.

Wat is jouw doel

 

Begin met het eindresultaat in gedachten, dit is wat je wil bereiken, hiervoor doe je het.

  • Wat maakt dat je bent ingestapt in dit programma?
  • Wat wil je bereiken?
  • Waar krijg jij energie van?
  • Waar ben je dankbaar voor?

 

Noteer dit in je journal of boekje. Waar sta je nu en wat heb jij nodig om dit te bereiken?

In de eerste groepssessie gaan we hier ook dieper op in.

 

 

10 dagen lenteprogramma

Welkom in het vernieuwde 10 dagen lenteprogramma.

Dit jaar wil ik jou inspireren met mijn video’s, met mijn teksten en tegelijkertijd geef ik ook een aantal nieuwe oefeningen of meditaties mee. Neem mee wat voor jou past en loop je ergens tegen aan laat het mij dan weten. Als deelnemer van het programma krijg je van mij ook nog de mailtjes in je mailbox. Zo mis je niks. Alles kan je hier opnieuw bekijken.